جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۹۲۷۸
دوشنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۳

فکرشهر: چهارمین نمایشگاه توانمندی‌های روستاییان و عشایر با حضور معاون اول رئیس جمهور، پنجشنبه ۲۴ مرداد در نمایشگاه بین المللی تهران افتتاح شد. 

به گزارش فکرشهر، مدیر توسعه بازار شرکت شهرک های صنعتی بوشهر در جمع خبرنگاران گفت:غرفه خوشه های صنعتی خرما و آبزیان بوشهر که به معرفی محصولات جدید در حوزه آبزیان و خرما اختصاص داشت مورد استقبال بازدید کنندگان واقع شد. 

عبدالرضا میگلی نژاد اظهار داشت: خوشه صنعتی آبزیا ن بوشهر با ارائه کنسرو قلیه ماهی و میگو که برای اولین بار دراستان بوشهر تولید می شود و خوشه صنعتی خرما با ارائه یکی از محصولات برگزیده استارتاپ اخیر این خوشه صنعتی تحت عنوان تولید قهوه از هسته خرما با استقبال  بازدیدکنندگان و مسئولین کشوری روبرو شد. 

وی خاطرنشان ساخت: قلیه ماهی از غذاهای سنتی و پرطرفدار بوشهری است و با مطالعاتی که در یکی از شرکت ها زیر مجموعه خوشه صنعتی آبزیان انجام شد نمونه تجاری محصول آماده و در این نمایشگاه رونمائی شد، همچنین نمونه تجاری  قهوه ی هسته خرما که برگزیده استارتاپ خرمایی بوشهر بود،عرضه شد که توانست رضایت بازدید کنندگان را فراهم کند. 

 وی افزود: استان بوشهر در قالب یک هیات 200 نفره در 26 غرفه به مساحت 555 متر مربع در چهارمین نمایشگاه توانمندی‌های روستاییان و عشایر با هماهنگی دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری بوشهر حضور داشت. 

وی عنوان کرد: اجرای مراسم‌های آیینی و محلی و برنامه‌های متنوع مرتبط با زندگی روستایی و عشایری استان بر جذابیت این غرف افزوده بود. 

چهارمین نمایشگاه  های روستاییان و عشایر  از 24 تا 27 مرداد ماه در محل نمایشگاه بین المللی تهران برگزار شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر